Veelgestelde Vragen

Moet ik een account hebben om te kunnen bestellen?

Nee, u kunt ook als gast een bestelling plaatsen.

 

Welke betaalmethoden accepteert u?


Wij accepteren alle belangrijke Ideal, credit cards (VISA, Mastercard, AMEX) PayPal, Klarna betalingen. U kunt ook per bankoverschrijving betalen.


Hoe veilig is mijn online bestelling?

Wanneer u online koopt met uw creditcard, wordt al uw informatie ingevoerd op een beveiligde SSL-website. Uw informatie wordt dan SSL gecodeerd en rechtstreeks naar het netwerk van onze credit card provider gestuurd waar uw kaart en transactie worden geautoriseerd en goedgekeurd. Uw creditcardgegevens worden niet op onze servers opgeslagen.



Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Wij behouden ons het recht voor om op elk ogenblik na ontvangst van de bestelling de bestelling of een deel ervan naar eigen goeddunken te aanvaarden of te weigeren, zelfs nadat de klant een orderbevestiging heeft ontvangen of nadat de kredietkaart is geautoriseerd. Indien de kredietkaart reeds geautoriseerd werd voor de aankoop en de bestelling wordt geannuleerd, zal een krediet worden toegekend aan de oorspronkelijke betalingswijze.

>> Gelieve er rekening mee te houden dat bestellingen die reeds zijn verpakt of verzonden niet kunnen worden geannuleerd.


Kan ik mijn afleveradres wijzigen nadat ik een bestelling heb geplaatst?

Houd er rekening mee dat uw verzendadres niet meer kan worden gewijzigd nadat uw bestelling al is verwerkt of verzonden. Gelieve uw verzendadres aan te passen naar uw thuisadres in plaats van uw werkadres, aangezien we niet weten hoelang de douanedienst van bestemming het pakket in bewaring zal houden.



Wanneer komt mijn bestelling aan?

De leveringstermijn is gebaseerd op de verzendingsoptie die u hebt gekozen. Zodra de bestelling is verzonden, sturen wij u de volgende dag per e-mail uw tracking-informatie, aangezien tracking-informatie gewoonlijk 72 uur na verzending van de bestelling beschikbaar is. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen veroorzaakt door de douane in uw land.



Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Wij sturen u uw tracking-informatie per e-mail zodra uw bestelling is verzonden. Normaal gesproken ontvangt u het trackingnummer een dag nadat wij uw bestelling hebben verzonden.

U kunt uw bestelling hier volgen.


Wat moet ik doen als er artikelen ontbreken in mijn bestelling?

Als er iets ontbreekt, neem dan onmiddellijk contact met ons op. Via info@luxily.nl


Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?

Alle bestellingen worden behandeld en verzonden vanuit ons magazijn in Azië. Houd rekening met extra tijd voor de verwerking van uw bestelling tijdens de feestdagen en het verkoopseizoen.

Wij verwerken bestellingen tussen maandag en vrijdag. Bestellingen worden binnen 2-3 werkdagen vanaf de besteldatum verwerkt en de volgende dag na de verwerkingsdag verzonden. Let op: wij verzenden niet in het weekend.

Neem a.u.b. contact met ons op als u na 5 werkdagen vanaf de dag dat u uw betaling hebt voltooid, nog geen bevestiging van het volgen van uw bestelling hebt ontvangen.



Hoe kan ik een artikel terugsturen?

Als u niet tevreden bent met ons artikel, kunt u het terugsturen. Klik hier om het retourbeleid te bekijken